Sodomi, Substanser & Ateism

På väg till macken för diverse panikinhandling med tvivelaktig baktanke så blir jag tvungen att gå under en bro. Ser två svartklädda ynglingar gå in under bron samtidigt som jag, fast från mötande håll.

"That´s it. I´m fucking toast. Dom kommer lemlästa mig till Marilyn Manson" hinner jag tänka innan emo-killen sträcker fram en tidning till mig och presenterar den.
Överraskad och överumplad av vänligheten hinner jag aldrig varken uppfatta vad han sa eller se vad tidningen hade för titel.

"Va?"
"Ja, vi är från Jehovas Vittnen.." upprepar han och avbryts av mitt lilla skratt.
"Jag är alldeles för moraliskt korrupt." säger jag, ger tillbaka tidningen och fortsätter gå.

Hör bara tystnad och sen killens skratt när han väl insåg vad jag sa.

Kommentarer
Postat av: Acke

Haha, akta dig för dörrterroristerna! Jag har försökt bli av med dem genom att öppna dörren naken varje lördagmorgon, då började de komma på onsdagar också... MORALISKT KORRUPTA!

2007-04-08 @ 17:39:12
URL: http://www.ackelindholm.blogspot.com/
Postat av: Linda

Haha, jag som precis tänkte tjata om ett nytt inlägg men det behövdes junte. Great minds think alike! Krya på dej med fossingen

2007-04-09 @ 06:13:18
Postat av: Tesse

http://www.youtube.com/watch?v=sbyfim_4_jA
Niko, this is the moves to do one the danceflor på dina kryssningar

2007-04-13 @ 22:09:43
URL: http://searching.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0