Sista blogginlägget. Nu lägger jag ner.

Det är väl kanske bara två-tre st av er som läser den här bloggen som känner mig. Därför kan jag citera det här ur en artikel i Aftonbladet där Jan Guillou får orera fritt:

  Enligt honom är det dessutom extra ointressant när människorna som skriver dagbok inte är kända för allmänheten.
  – De har ingen offentlig betydelse, säger han.

Och det som får mig att lägga ner:

  – Den som har tid att svamla på nätet dagarna i ända kan inte ha någon seriös sysselsättning eller seriösa avsikter

Slöseri med itd! Jan Guillou har sagt det! Inte värt att skriva ett ord mer då jag inte har seriösa avsikter.

Japp, så då vet ni. Jag tyckte iaf om det, det ska ni veta.

Signing off, Niko


PS
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,886477,00.html
Dinosaurier som inte är intresserade av att utvecklas, dör till slut.

R I P Guillou.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0