Lätt salongs

Hamnade på en efterfest som jag och SnyggMagnus rymde ifrån senare (Sorry FoxyHarder, Sorry)  vid halv sex på lördag morgon. Vi drog till huset bredvid där han bor, satte oss på balkongen och började grogga.


Väl genomtänkt idé.


Efter någon timmes surrande började vi fylleringa runt. Uppringda telefonnummer på mobilen avslöjade att jag hade ringt bland annat:
Mr Big, Tedeschi och två, enligt rapporter, oxfula brudar i Ungern (tack Baba, tack. Verkligen.)

 

”Fan, jag ringde tydligen dig imorse.” sa jag till Tedeschi via MSN och fortsatte knappa in telefonnummer på eniro.se.

”och vem FAN är Cecilia?” undrade jag vidare.

Eniro.se, förutom pizza o cola, är min bäste vän dagen efter när man känner sig som en klubbad säl. En längre stund kan gå ut på att kolla upp nummer som man har ringt upp under natten.



Tedeschi:

"Cecilia?"

 

ColinZeal:

"AAAAAAAAAAH!!! Laa-hur-schs sambo!!!

han jag åkte till VM med.. öhm, varför ringde jag dom 06:36 för?"



Tydligen hade SnyggMagnus knappat in deras nummer och gett luren tillbaka till mig. Jag, glad i hågen som alltid, lämnade det här meddelandet på deras telefonsvarare:

ftp://abpg:[email protected]/mov/balkongsnack.mp3

(högerklicka och välj ”spara mål som…”)

 

Det låter som om jag går på batterier och dom håller på tar slut… I slutet förstår man inte ett skvatt av vad jag försöker förmedla då jag slarvar med uttalet.. Eller så är batterierna helt slut.

Eller för att sammanfatta:

 

Spjonfull.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, skulle ljuga om jag sa att jag förstod mycket av det du sa på deras telefonsvarare, eller snarare hörde vad du sa =) Men du lät ju glad o så, så det måste ju ha varit en helt klart lyckad kväll! ;)

2006-09-06 @ 18:45:16
Postat av: ColinZeal

Ja, jag har sällan tråkigt när jag går ut.
:)

2006-09-07 @ 06:40:56
URL: http://www.colinzeal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0