"ColinZeal´s Believe it or Not"

Prutt-Prutt kommer in på kontoret och ser Norrmannen, som tagit över Brandmannens tjänst tilfälligt, surfa på aftonbladet:

"TSUNAMI PÅ VÄG MOT JAPAN!" sa rubriken på löpet.

"Vaaaa?" frågar Pruttis med sin bästa Bill&Ted-röst och fortsätter bearbeta informationen som hans ögon matat hjärnan med.
"Tsunami på väg mot Japan?!?" frågar han igen.
"Japp..." säger jag när jag vänder min stol mot honom och fortsätter med det första som kom upp i huvudet: "...det är samma tsunami som slog mot Thailand för två år sen.."
Ser att han bara gapar mot mig med en uppspärrad tom blick.
"...vågen har gått tio varv runt jorden och nu har den nått Japan." avslutar jag med.
"Whaaaaaa? Är´e saaaaant?"
Svarade inget utan snurrade bara tillbaka stolen och fortsatte jobba.
Och log brett.

Vi har kul på jobbet, trots allt.

Kram, Ripley

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du är sjuk. Och skyldig mig en ny jacka (av någon anledning).

2006-11-15 @ 19:25:10
Postat av: randler

Haha, den eviga tsunamin, ja det vore ju något. :P

2006-11-15 @ 20:37:26
URL: http://www.randler.se
Postat av: ColinZeal

Hej okänd. Din jacka kommer.
Du? Vart ska den skickas? Eller vem ska den överlämnas till?

(Hoppas du gillar skinnjackor modell zigenare)

2006-11-16 @ 09:46:48
Postat av: Tesse

Niko inser du vad du just lovat? :P Kiitos!

2006-11-16 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0