Dödsfall i familjen

En döende morsa i all ära men, med mig själv med smärta i alla leder, (plus hosta, snorig, hängig, ont i huvudet osv) så kan jag med all säkerhet säga att det är jag som sköter döendet i den här familjen..


Ett ex sa en gång att killar/män är det ynkligaste som finns. Hon syftade på sin pappa i första hand. Men jag kan med gott samvete säga att jag känner mig ynkligare än en enbent hundvalp just nu.


Please wish for my recovery, soon.  

//Niko 


PS Morsan kommer klara sig a-ok utan operation vad det verkar som. Tack för alla lyckönskningar. Det värmer.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha din mupp! Mitt citat längst upp ju.. =P

2006-08-30 @ 19:57:49
Postat av: ColinZeal

Ja, känn dig hedrad... hona.

2006-08-30 @ 21:01:09
URL: http://colinzeal.blogg.se
Postat av: Olle

Tjabba, tråkigt att höra att du inte mår bra! Krya på dig!Ps. Det lär ju vara det där förbannade pulvret Ds. = )

2006-09-04 @ 15:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0